طراحی سایت آموزشی
Devin
2024-09-23 20:52
32
0
본문
همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانونشکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز آژانس دیجیتال مارکتینگ شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که میتوانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئوکار کلاه سفید کیست؟
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار نمیگیرند. آنها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت میکنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعملها انجام نمیدهند.
این آژانس دیجیتال مارکتینگ روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
دو مفهوم دستهبندی و تگ در سئوی داخلی سایت نقشی کلیدی دارند. در واقع ساختار سایت شما و اسکلت تولید محتوای شما بر روی دستهبندی قرار میگیرد. باید یک دستهبندی مرتب و اصولی داشته باشید تا هم خودتان به راحتی سایت را مدیریت کنید، هم کاربران به راحتی در دستههای مختلف بگردند و از مطالب استفاده کنند.
در طرف دیگر هم Tag را داریم که مفهومی شبیه به دستهبندی دارد. از تگ هم برای گروهبندی استفاده میکنیم. اما نه به شکلی که دستهبندی را انجام میدهیم. تگها زمانی وارد کار میشوند که شما دوست ندارید یک دسته جدید برای سایت ایجاد کنید اما مطالبی دارید که باید در یک گروه قرار بگیرند. اینجا یک Tag ایجاد کرده و آن پست را در تگ مربوطه قرار میدهید.
به نظرم کمی گنگ بود. در یک پست مجزا کامل درباره دستهبندی و تگها و تاثیر شگفتانگیزی که در سئو سایت دارند صحبت میکنم. فقط بدانید که اگر از این دو ابزار به خوبی استفاده کنید حال سایت شما بسیار خوب میشود.
لینکهای داخلی (Internal Links)
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
زمانی که پروسه بهینهسازی سایت شروع میشود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم میکنیم.
1. سئوی داخلی (On Page SEO)
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را سئو بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
سئوکار کلاه سفید کیست؟
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
جامعه کلاه سفید با اینکه ممکن است دیر نتیجه تلاش خودشان را ببیند اما خیالشان راحت است که هیچوقت مورد تنبیه گوگل بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ قرار نمیگیرند. آنها با قوانین گوگل خودشان را آپدیت میکنند و هیچ کاری برخلاف دستورالعملها انجام نمیدهند.
این آژانس دیجیتال مارکتینگ روش مطمئنترین و پایدارترین نتایج را به دنبال دارد و برای کسبکارهای ریشهدار و ماندگار مناسب است. با اینکه صبر و تحمل زیادی میخواهد اما اگر اصولی انجام شود حتما نتیجه خواهد داد.
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
دو مفهوم دستهبندی و تگ در سئوی داخلی سایت نقشی کلیدی دارند. در واقع ساختار سایت شما و اسکلت تولید محتوای شما بر روی دستهبندی قرار میگیرد. باید یک دستهبندی مرتب و اصولی داشته باشید تا هم خودتان به راحتی سایت را مدیریت کنید، هم کاربران به راحتی در دستههای مختلف بگردند و از مطالب استفاده کنند.
در طرف دیگر هم Tag را داریم که مفهومی شبیه به دستهبندی دارد. از تگ هم برای گروهبندی استفاده میکنیم. اما نه به شکلی که دستهبندی را انجام میدهیم. تگها زمانی وارد کار میشوند که شما دوست ندارید یک دسته جدید برای سایت ایجاد کنید اما مطالبی دارید که باید در یک گروه قرار بگیرند. اینجا یک Tag ایجاد کرده و آن پست را در تگ مربوطه قرار میدهید.
به نظرم کمی گنگ بود. در یک پست مجزا کامل درباره دستهبندی و تگها و تاثیر شگفتانگیزی که در سئو سایت دارند صحبت میکنم. فقط بدانید که اگر از این دو ابزار به خوبی استفاده کنید حال سایت شما بسیار خوب میشود.
لینکهای داخلی (Internal Links)
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
زمانی که پروسه بهینهسازی سایت شروع میشود، معمولا سئو را به دو بخش سئو داخلی یا On Page SEO و سئوی خارجی یا Off Page SEO تقسیم میکنیم.
1. سئوی داخلی (On Page SEO)
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را سئو بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
댓글목록0
댓글 포인트 안내